Materijali za promociju: Ključni koraci za pripremu turističke sezone
Dolazak turističke sezone donosi sa sobom uzbuđenje, ali i izazove za sve u turističkoj industriji.
Kako biste se što bolje pripremili za nadolazeći val posjetitelja, važno je imati jasne ciljeve i strategije koje ćete koristiti kako biste povećali prodaju i privukli još više posjetitelja.
Dobrim marketinškim kampanjama nadmašit ćete konkurenciju i zauzeti svoje mjesto na tržištu.
A da bi u tome uspjeli potrebno je imati i odgovarajuće materijale za promociju.
Evo popisa ključnih materijala koji će vam pomoći da se istaknete i privučete pažnju:
1. Kvalitetni prezentacijski materijali: katalozi
Posebnu pažnju posvetite izradi kvalitetnih prezentacijskih materijala poput kataloga o ponudi. Oni trebaju biti detaljni, ali i pregledni, s jasno istaknutim informacijama o različitim opcijama smještaja, aktivnostima, izletima i uslugama koje Vaša tvrtka nudi.
Predlažemo Vam da svoje prezentacijske materijale poput kataloga uvežete u kvalitetne i elegantne korice pomoću sustava Pelemana. Tvrde korice s tiskom loga Vašeg restorana, hotela, agencije i slično, jako lijepo izgledaju i ostavljaju profesionalni dojam kod klijenta.
Ovdje koristimo Thermal Hard korice za koje je nužan Unibinder aparat za uvezivanje. Postoje i druge, Clamp tvrde korice za koje Vam nije potreban nikakav dodatni aparat. Dovoljno je da ubacite svoje gotove kataloge, prezentacije u dokument i pričvrstite. Ovakve elegantne korice najčešće se koriste za jelovnike, cjenike jer se listovi mogu mijenjati.
Potrudite se da u Vašim prezentacijama vlada elegancija, profinjenost, lijep i kvalitetan dizajn i sigurni smo da ćete ostaviti dobar dojam kod klijenta.
2. Letci i brošure: Vodiči kroz avanture
Letci i brošure su moćan marketinški alat koji pružaju kompaktne i privlačne poruke za promociju Vaših destinacija, atrakcija i usluga.
Iskoristite moć letaka i brošura kako biste predstavili svoju destinaciju te sve atrakcije i informacije o destinaciji koje će poslužiti klijentima.
Letci su također odličan način da istaknete svoje ponude i akcije, a lako ih možete distribuirati široj publici. Možete ih distribuirati u hotelima, turističim agencijama, zračnim lukama, turističkim uredima, restoranima i na drugim mjestima.
U novije vrijeme sve su više popularni letci s QR kodovima kako bi korisnici mobilnih uređaja mogli skenirati i tako dobiti sve potrebne informacije o Vama i aktualnim uslugama koje nudite.
Povezivanje s digitalnim sadržajem omogućuje posjetiteljima da istraže više informacija i na kraju da rezerviraju online.
Kombinirajući estetiku, informativnost i ciljanu distribuciju, letci mogu biti ključni alat u promociji turističke destinacije i pružanju nezaboravnog iskustva posjetiteljima.
3. Banneri za oglašavanje: Istaknite svoju ponudu
Kako privući pažnju na raznim mjestima i događajima nego bannerima, stalcima, panoima za oglašavanje. Banneri su moćno sredstvo za privlačanje pažnje i podizanje svijesti o brendu, a veoma su korisni za pružanje informacija o uslugama i top ponudama koje želite da Vaši klijenti vide.
Roll up je doista prenosiva snaga Vašeg brenda, odličan je za postavljanje i premještanje na različite lokacije. On je moderan banner kojim možete istaknuti svoju akutalnu ponudu i doista je vizualno privlačan reklamni prostor za oglašavanje Vašeg business-a.
Pored roll-up-a koristite panoe, stalke različitih dimenzija koji mogu biti dobra alternativa roll-up-u.
Ovi mobilni reklamni alati omogućuju Vam da brzo i lako promijenite svoju marketinšku poruku, prilagodite je ciljanoj publici ili promovirate posebne ponude i akcije. Također, zbog svoje prenosivosti, roll up banneri su idealni za promociju na različitim lokacijama, pružajući Vam fleksibilnost u oglašavanju.
4. Materijali za zaposlenike: Budite profesionalni
Opremanje Vašeg tima s kvalitetnim materijalima i priborom ključno je za postizanje visoke produktivnosti i uspjeha na radnom mjestu. Kvalitetni materijali ne samo da olakšavaju obavljanje posla, već i pridonose osjećaju zadovoljstva i profesionalizma među zaposlenicima.
Konačno, opremanje zaposlenika kvalitetnim materijalima i priborom također pokazuje brigu poslodavca za dobrobit i udobnost svog osoblja.
Nabavite sve potrebne uredske i radne materijale poput uredskog pribora koji će olakšati rad, zatim odgovarajuću radnu odjeću, majice, košulje, hlače, pregače, odjela i slično.
Vrlo je važno imati i akreditacije s jasno istaknutim imenima zaposlenika, njihovim ulogama i logom Vaše tvrtke. Ulaganje u kvalitetne materijale i pribor za zaposlenike može imati velike koristi za produktivnost, organizaciju i zadovoljstvo na radnom mjestu, što na kraju dovodi do uspjeha i rasta tvrtke.
5. Promotivni proizvodi: Promocija Vašeg brenda
I na kraju nikako ne zaboravite na promotivne proizvode personalizirane Vašim logom. Na našem web shopu Printaj.ba doista možete naći jako veliki izbor promotivnih proizvoda koji Vam mogu poslužiti u različitim kampanjama i kao poklon za klijente.
Kvalitetna promocija Vašeg brenda i reklamni proizvodi doprinose prije svega zahvalnošću kupca, pružaju mogućnost da se klijent ponovno vrati, koristan su materijal za specifične kampanje kojim ćete privući pažnju i potencijalnih klijenata.
Kao promotivni proizvodi dostupni su različiti gift proizvodi, a ovisno čime se bavite. Ako ste turistička agencija i prodajete aranžmane za ljetovanje u kampanjama Vam mogu poslužiti ručnici za plažu, različiti rekviziti za sport i plažu, vodoneporpusni etui za mobitel, kape, šeširi i slično.
Ako se bavite hotelijerstvom trenutno su popularne ID kartice za kofere na koje korisnik može upisati svoje podatke, ili putne torbe, ruksaci, kozmetičke torbice, ručnici, sapuni, papuče i slično.
Svi ovi proizvodi mogu biti s Vašim logom, dizajnom po želji kako bi ih korisnici prepoznali i sljedeće sezone ponovno kupovali kod Vas.