Blog | 
Objavljeno: 14.02.2024

Kako promotivni proizvodi mogu povećati vjernost klijenta?

kako-promotivni-proizvodi-poticu-vjernost-kupaca
Pozitivno iskustvo koje klijent doživi kada koristi Vaše proizvode ili usluge je najvažniji alat zbog kojeg Vam klijent vjeruje. Kvalitetni poslovni pokloni služe jačanju brenda, emocionalnih veza te potiču vjernost klijenta

Kako postići da Vas klijent cijeni, vjeruje Vam i da se odluči kupovati kod Vas?!

Prije svega veoma je važno iskustvo koje je klijent doživio prilikom kupnje, korištenja Vaših usluga i/ili proizvoda i kako ste komunicirali s njim. Korisno je njegovati emocionalne veze koje ostvarujete sa svojim klijentima, kupcima i partnerima jer Vam to jamči da ćete uspjeti zadobiti njihovo povjerenje. 

Jedan od korisnih alata za povećanje vjernosti klijentu su brendirani pokloni ili besplatni uzorci koje im poklanjate s posebnom pažnjom. 

Na što trebate obratiti pažnju kada poklanjate promotivne brendirane poklone i kako marketing od usta - do usta može biti dobar smjer za povećanje vjernih klijenata, pročitajte u nastavku...

 

Pozitivno iskustvo zbog kojeg Vam klijent vjeruje

 

Vrlo je važno obratiti pažnju na pozitivno iskustvo koje klijent doživi kada mu nešto darujete. Kada nekom poklonite dobar i kvalitetan brendirani poklon i izazovete taj pozitivan osjećaj, veća je vjerojatnost da ste postigli uspjeh u izgradnji povjerenja.

Osjećaj koji imaju kada kupuju kod Vas, kada koriste Vaše usluge ili proizvode, je jedna od najvažnijih stvari koje Vam ne smije promaknuti ako želite povećati vjernost kod svojih klijenata.

Sve više se govori o osjećaju koji proizvodi izazivaju jer možda slične ili potpuno iste proizvode klijenti mogu naći i kod konkurencije.

Zato pokušajte razmisliti i biti s druge strane, strane korisnika i zapitajte se čemu služi ovaj poklon, je li koristan, kako se osjećam kada ga koristim i kakav mi ukupan dojam ostavlja.

Izbor promo proizvoda koji potiču vjernost klijenta

 

izbor-promotivnih-proizvoda

Izbor promotivnih proizvoda koji će potaknuti vjernost klijenta ovisi o ciljanoj publici, tko je Vaša buyer persona odnosno idealan kupac kojem ćete pokloniti korporativni poklon. 

Drugi važan element o kojem treba razmisliti je djelatnost kojom se Vaš klijent bavi i kojom se Vi bavite odnosno industrija te specifične karakterističke poslovanja.

Svaki proizvod koji odaberete neka bude u skladu s djelatnošću, kako bi ga kupac mogao maksimalno iskoristiti i povratno Vam pokazati vjernost. 

Nekada može to biti najobičniji proizvod koji ćete dobrom personalizacijom učiniti vrlo zanimljivim i dobrim poslovnim poklonom. Personalizacija proizvoda znači da mu date vlastiti pečat, dizajn, logo Vašeg brenda ili tvrtke i sve ono što Vas najbolje opisuje. ( Naravno, u tome Vam mi možemo puno pomoći😊).

Jačanje brenda: kvalitetni poslovni pokloni

 

kvalitetni-poklonikoji-kupci-vole

 

Čemu služe brendirani poslovni pokloni? Njihova najvažnija uloga je da služe kao podsjetnik na Vaš brend, kao zahvala kupcu na ukazanom povjerenju ( čak i kada je kupio samo jedanput).

Kada kupci koriste redovito proizvode koji imaju Vaš vizualni identitet, logo Vašeg brenda ili dizajn koji podsjeća na Vas, to jača prepoznatljivost brenda, svijest o brendu te daje veću mogućnost da će se vratiti i ponovno kupiti Vaše proizvode i usluge. 

Upravo kvalitetni poslovni pokloni mogu potaknuti tu emocionalnu vezu s Vašim brendom. Ako ste im dali nešto vrijedno i korisno povezat će se s Vama na emocionalnoj razini i vjerojatnije je da će Vam biti vjerni.

Stoga se potrudite da promotivni pokloni koje poklanjate ispune ili čak nadmaše njihova očekivanja.

Word-of-mouth marketing: alat za izgradnju povjerenja

 

preporuke-i-recenzije-klijenata

Ovdje ćemo naglasiti pozitivno iskustvo koje je klijent imao kada je dobio neki kvalitetan brendirani poklon od Vas.

Naime, marketing od usta - do usta je dobra preporuka i jedan od najstarijih način reklamiranja. Klijent koji je zadovoljan Vašim proizvodima i uslugama te je pritom dobio neki promotivni poklon je istovremeno i vjeran klijent koji će nastaviti surađivati s Vama, a učinit će Vam uslugu i preporučiti Vas i drugima. 

Preporuke i recenzije su snažan marketinški alat za izgradnju povjerenja kod potencijalnih kupaca. Redovito potičite zadovoljne kupce da ostavljaju recenzije i preporuke o proizvodima ili uslugama koje su kupili kod Vas.

Primjeri iz prakse: promotivni proizvodi

 

 

Navest ćemo nekoliko primjera koji vam mogu poslužiti oko izbora promotivnih poklona kojima želite ostaviti dobar dojam i zadobiti povjerenje kod klijenta:

  1. Personalizirani promo pokloni

 

Imamo iskustvo u kojem klijenti baš žele posebne personalizirane poklone kojima su pored loga brenda ili dizajna koji predstavlja brend ili aktualnu kampanju brenda, dodani i inicijali ili ime klijenta. Ovakav način poklanjanja jača emocionalne veze između Vas i klijenata te potiče pozitivno iskustvo koje će kasnije sigurno rezultirati vjernošću klijenta. 

Ovakvom personalizacijom stvarate dojam da je taj poklon baš namijenjen tom klijentu i ne može se proslijediti. Do sada smo najčešće radili personalizirane notese A5 koji mogu biti u raznim bojama, zatim kemijske olovke, privjeske za ključeve, šalice za čaj ili kavu i slično.

  2. Ekološki prihvatljivi promo proizvodi

 

Oznaka Eco friendly i personalizirani pokloni su dobar spoj. Eko promotivni proizvodi su dobra ideja za promociju i pokazuje da brinete o okolišu. To povećava mogućnost da privučete klijente koji njeguju iste principe čuvanja okoline. 

Kada toj ciljanoj skupini pokloniti ekološki prihvatljiv poklon, a ona to zaista cijeni i još mu dodate vlastiti logo, sigurno će Vam uzvratiti vjernošću. 

Ideje o eko promotivnim poklonima možete vidjeti ovdje.

  3. Kvalitetni promotivni pokloni

 

Kvalitetni pokloni ostavljaju snažan dojam kod korisnika i takvim poslovnim poklonom ste otvorili vrata i put do vjernosti Vašem brendu. 

Pametni sat, kvalitetni uredski set s notesom ili olovkom, kišobrani, pisaćim priborom poput rollera i kemijske olovke, etuijem za vizitke i sličnim uredskim luksuznim poklonima, sigurno ćete ostaviti dobar dojam i zahvalnost klijentu na ukazanom povjerenju. Na sve ove predmete možemo tehnikama npr.gravure otiskati logo brenda ili čak i ime klijenta. 

Vrlo je važno imati na umu da se vjernost klijenta potiče zahvaljivanjem na već ukazanom povjerenju. 

  4. Korisni tehno gadgeti kao moderni pokloni

 

Izborom promotivnih poklona iz grupe tehnologija pokazujete da Vaša tvrtka prati najnovije trendove. Ovo su savršeni proizvodi za personalizaciju koji su klijetima vrlo korisni, praktični i pri ruci kad im zatrebaju. 

I ovdje je pozitivno iskustvo veoma važno pa ćete izborom npr. bluetooth zvučnika ( naravno s Vašim logom) poboljšati ugođaj klijenta u prostoru u kojem provodi radni dan. Upravo taj osjećaj zadovoljstva koji ste mu priuštili, pomoći će da taj klijent (i) sutra od kupuje od Vas.

Evo još par dobrih primjera iz prakse, tehno gadgeta poput bežičnih punjača ( power bank ) za mobitel, slušalica, držača mobitela, USB stickova i slično.

Sve navedeno će Vam pomoći u izgradnji povjerenja kod klijenata i uspostavljanju dugoročno dobrih odnosa s njima zbog kojih će Vam se redovito vraćati.

A kako personalizirati proizvode, koje poklone odabrati, kako im dodati vizualni identitet Vašeg brenda, pitajte nas😊.